El Ple de l’Ajuntament, reunit el passat 30 d’abril, va aprovar una modificació de la plantilla de personal per tal d’incloure-hi una plaça d’arquitecte i eliminar una plaça de personal de neteja.
La iniciativa d’incorporar un arquitecte a la plantilla està fonamentada en la necessitat d’unificar criteris en els diferents expedients urbanístics que tramita l’Ajuntament i en el fet que cada vegada hi ha més volum de feina en aquest àmbit concret.
En els darrers anys, i amb el mateix objectiu d’agilitzar els tràmits urbanístics, l’Ajuntament ha utilitzat el servei d’assistència tècnica del Consell Comarcal i els serveis d’una empresa externa, que s’ha contractat mitjançant l’Associació Catalana de Municipis.
Amb la incorporació d’un arquitecte, la qual cosa no serà una realitat fins que no s’hagi tramitat el corresponent procés de selecció, l’Ajuntament confia poder donar respostes més ràpides a les necessitats en matèria d’urbanisme.
L’arquitecte tindrà una dedicació de 12 hores setmanals.
El mateix expedient de modificació de la plantilla preveu eliminar una plaça de personal de neteja perquè la persona que l’ocupa té previst jubilar-se aquest mateix any. Un cop estigui jubilada, l’Ajuntament contractarà externament els serveis de neteja.
L’acord de modificació de la plantilla es va prendre amb els vots a favor de l’equip de govern i amb les abstencions de l’oposició. Properament sortirà publicat l’anunci en el Butlletí Oficial de la Província. Feu clic aquí si voleu accedir a més detalls de l’expedient.